Uwaga

Błąd
  • Kunena Błąd wewnętrzny: Proszę o kontakt z administratorem serwisu aby rozwiązać ten problem!
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

biały miś z ArcheAge
(0 przeglądających) 

TEMAT: biały miś z ArcheAge

Odp: biały miś z ArcheAge 5 lata, 5 mies. temu #605

  • fred
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 631
  • Oklaski: 0
20160828125126_1.jpg

Odp: biały miś z ArcheAge 5 lata, 4 mies. temu #606

  • fred
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 631
  • Oklaski: 0
20160908202054_1.jpg


20160908204047_1.jpg


20160908204048_1.jpg


20160908204157_1.jpg


20160908225606_1.jpg

Odp: biały miś z ArcheAge 5 lata, 4 mies. temu #607

  • fred
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 631
  • Oklaski: 0
babagra.pl/forum/threads/facerunner-czyl...ure.2896/#post-25204

Archax, post: 25204, member: 13287 napisał:


Dzień dobry, jako iż się nudzę i quituję grę postanowiłem coś napisać o mojej (aktualnej) main classie czyli Darkrunner. Będzie to mój pierwszy poradnik (kurde zawsze chciałem to napisać)


Spis treści:
Wstęp
Skille
Buildy
Combo i jak używać skilli
Anty CC

1) Wstęp
Darkrunner (często będę pisał DR) to Battlerage (w tekście BR) Shadowplay (Shad) i Auramancy (Aur). Jest to aktualnie najlepsza klasa melee pod PvP jak i PvE (na moim DR spokojnie tankowałem Serpa, bossy też powinno dać radę, zależy bardziej od itemów). Jedną z najważniejszych rzeczy w DR jest jego mobilność, więc jeśli ktoś piszę że macie ADHD to jest to komplement bo znaczy mniej więcej tyle że zaczynasz ogarniać tą klasę.

2) Skille

zaczynamy od BR (numery odpowiadają numerom skilli bo i tak nikt tych nazw nie zna), jako nasze główne źródło DPSu:
1. basic attack (odnośnie tego co jest lepsze to czy skill z shad potem), przewraca jeśli cel ma Snera (2 skill i last skill) więc choćby dla tego warto go używać
2. szarża, wręcz must have, dlaczego? po pierwsze doskok do celu, a dwa sner (nie wiesz czemu sner jest tak dobry? odsyłam do punktu wyżej czyli naszego pierwszego skilla z BR)
3. kręciołek, jak dla mnie ten skill jest średni, jeśli nie powiedzieć słaby, jedynie z następnego skilla jesteśmy wstanie dać slowe żeby ten był przydatny ale...
4. cast time skill, to jest coś czego nie lubimy, niby można usunąć ten cast dzięki drop back (shad) ale ja tam zawsze wole używać go defensywnie, no i musielibyśmy się kręcić co nigdy dobrze nie wychodzi, więc jak dla mnie ten i poprzedni skill no po prostu nie bierzemy
5. Laso, yyyyyyy nie, cast time i serio przyciągnięcie jednej osoby? już więcej byśmy zrobili gdybyśmy na niewidzialności wbili się tam, zabili kogoś i uciekli teleportem.
6. debuffo buff, sprawia że CC na wrogach działa lepiej a na nas gorzej, bardzo spoko, jedyny powód dla któego go nie używam to brak skill pointów/miejsca na skillbarach
7. "zerwanie łańcuchów", must have, nie tylko usuwa cześć CC (najważniejsze to sner [kontra innych DR], slow [kontra archera], bańki z witch oraz slowa przed sleepem też z witch [kontra na wszystkie daggerspelle i arcanisty]), ale i daje redukcje dmg na fizyczne - zarąbisty skill powinniśmy go mieć zawsze pod ręko np. na myszy.
8. PS, nasz chyba najlepszy skill którym możemy wręcz one hitować ludzi (13k easy), must have, must have i jeszcze raz must have, granie DR bez tego skilla to jak granie Sorkiem bez god's whip
9. skill pod areny, jedynie dobry przeciwko magom, jako iż to jest bardziej poradnik pod mass pvp nie będzie go w naszych drzewkach.
10. już lepszy buff, daje nam parry, zmniejsza cd oraz crit dmg, na pewno lepszy niż skill 9, must have
11. AoE, tak ten skill to AoE i już dlatego warto go brać, a dwa doskok, must have
12. BEL, must have, dlaczego: AoE, snere, i to że skilla możemy użyć w dwojaki sposób agresywnie wbijając się w armie ludzie albo defensywnie do ucieczki, co robi z DR najbardziej mobilną klasę w grze
passywki:
1. zwiększenie ataku, czego chcieć więcej?
2, już sam crit rate wystarczy by ta passywka była dobra, dla dual wielding (DW) dodatkowo ulepsza parry
3. ta passywka jest dobry tylko ze względu na Delirium które no jest zajebiste, crit dmg, crit rate, bleed (bonus dmg do PS)
4. zwiększenie parry i reset cd gdy mamy parry, przed patche była super op, teraz trochę gorzej, jednak jeśli gramy pod parry ja bym nadal brał
5. bonus do move speed i osłabienie CC po niektórych skillach, jak już mówiłem mobilność to nasz najlepszy przyjaciel więc jak dla mnie must have (chociaż jeśli musiałbym wywalić jakąś passywkę to była by to albo ta albo 4)
6. pdef pene, mówiłem że mobilność nasz najlepszy przyjaciel? No to to jest drugi czyli pdef pene, no mamy jeszcze jednego czyli Crity
7. DMG, co tu dłużej tłumaczyć?

No to teraz Shad, z tego drzewka po pierwsze zwiększymy naszą mobilność ale też DMG:
1. basic attack, jak już mówiłem będzie o tym potem
2. doskok z stunem, który zamieni się później w przewrócenie, must have
3. drop back, bardzo dobry skill, często uratuje nam dupę, must have
4. dmg, po zmianach na następnym skillem jest to aktualnie jeden z skilli którego używam zamiast niego, Jakiś tam DMG ma więc jest spoko, ale to już nie jest must have
5. nasz pierwszy atak dystansowy, kiedyś lepszy aktualnie jeśli nie mamy odpowiedniego łuku - słabe/
6. niewidka, jest okey, nie jest to skill konieczny ale radze go brać
7, kolejny dystans atak, raczej tak samo jeśli nie mamy odpowiedniego daggera (to chyba był dagger albo shortspear) useless
8. kolejny DMG, opis taki sam jak skill 4
9. DMG, ale tym razem must have, dlaczego? przewrócenie po stunie, wróć do skilla 2 jeśli nie wiesz o co chodzi. Skill ma też dość spory DMG, który może konkurować z PS
10. buff, attack speed, agi (crit rate) i move speed, daje również niewrażliwość na pioison (kontra na łucznika), must have
11. skok na plecy, skill ofensywno - defensywny, możemy dzięki niemy się szybko teleportować na placy wroga i go dobić z PS lub też uciec na nasze tyły dzięki teleportowi na plecy jakiegoś naszego healera
12. AoE CC, must have, jest to chyba nasz jedyny taki CC więc jak najbardziej warto,
passywki:
1. yyy nie,
2. zwiększenie uników, must have jeśli pod nie gramy, nie jeśli pod parry
3. aggro, nie będę comentował
4. kontra na łuczników, kiedyś może okey, aktualnie serio, to czy łucznik będzie bił was 100 czy 80 nie robi
5. crit rate, najlepsza passywka u shad, nie powiem must have bo wymaga dużo skilli, no ale jest bardzo dobra.
6. zwiększenie generowania ładunków, osobiście niezbyt mi się podoba pomysł granie pod nie, jednak jeśli ktoś chce pod nie grać ta passywka wydaje się obowiozkowa
7. mniejszy cd na skille, słabe, może gdyby było to coś tak jak u BR (dmg) to shad byłby częściej wykorzystywany jako main dps tree ale tak no to może jedynie ktoś kto rzeczywiście gra pod shad może to brać.

I na koniec Aur, nasze najważniejsze drzewko, dające na mobilność, dmg i przeżywalność
1. attack speed bonus, świetny skill, najlepiej walnąć go pod jakiś klawisz dośc łatwo dostępny (np. z), i prosta rada dla tych co mówią że zapominają tego używać, róbmy to zawsze, skaczesz przed heo holl? klikaj z, pierwsza rzecz jaką robie jak się zaloguje to kliknięcie z (nawet jeśli postać nie ma tego skilla), klikanie tego gdy tylko możemy (nawet na altach które nie mają Aur),
2. bonus do move speed ale taki słaby, useless
3. kontra na magów, hmmm, może być ale must have to to nie jest
4. przyciągnięcie, useless
5. teleport - must have, teleporty to jest coś co kochamy
6. bonus do hp, jest spoko (warto zainwestować w lutnie na warrior medale i zawsze przed buffem swapować), ale must have to to nie jest
7. medytacja - useless
8. Shrug it off - kurde, ale co tam, najlepszy skill w aur, zdejmuje stuny (kontra na DR, Prim, Enigma, Daggerspell, arcanista, w sumie po co ja to wymieniam? wszystko co ma defa, shad albo witch) i impale (co w aktualnej mecie mageballa jest op [kontra na occ i vit]), must have tak samo jak PS, zapomniałem dodać że zmiejsza otrzymywane obrażenia od magi, tak samo jak jego brat z BR skill tem trzymamy pod rękom np. myszka
9. anty silence i shackle, szczególnie to drugie, kontra na DR i archerów (albo raczej shad i archera), jeśli możemy warto brać ale must have to to nie jest.
10. sleep, skill dla tak zwanych leechrunnerów, ale nasz poradnik tak się nie nazywa więc tego nie używamy, skill dobry dla ludzi bez skilla
11. wingsy, useless
12. teleport na boki, zajebiste, must have (niżej opiszę moje rady co do tego)
passywki:
1. heal, może być ale nie polecam,
2. wydłużenie buffa z pierwszego skilla, jeśli go używamy must ahve jeśli nie no to jest useless
3. dmg reduce o 100, według mnie useless ale wiem że ludzie czasem to robią i następny skill na siege itp.
4. tak samo jak up
5. crit rate, byłoby spoko gdyby było bliżej
6. magic useless dla nas
7, możliwość resetu cd na teleportach, gdyby było bliżej byłoby zajebiste no ale 11 punków w aur to jednak sporo.

3) Buildy
teraz podam kilka buildów:

Mój build:

dość typowo, wszystkie passywki w BR, w shad dajemy pkt by mieć passywke z crit (wallop można zamienić np. na jedną z dwóch strzał jeśli mamy odpowiednie itemy, lub pin down), tylko must have z aur

Mój edycja bez passywki na cryty z shadow

haha, no w sumie to tak O_)O, wybór pozostałych 3 skilli zależy od nas, powiedział bym jedynie by wybrać coś z tego: BR 5, Shad 4, 5 , 6, 7, 8, Aur 3, 6, 9

Reset tp

ostatni punk albo ponownie w passywkę BR a jeśli nie to 10, 11, 12 skill shadow (nasz wybór)

Mój pod uniki zamiast parry:

ostatni punk w coś z aur: 3, 6, 9

4) Combo i jak używać skilli
nie będzie to długa na 30 skilli rozpiska combo, raczej małe (1-5 skilli) które się dobrze combują, to czego użyjemy zależy od nas, właśnie to uczyni nas silnym, co komuś da że ja mu powiem jak ma po kolei używać tych skilli kiedy np. koleś odpali shruga chwile przed tym jak my (według tego combo) mielibyśmy walnąć overhelma? no będzie dupa więc lecimy normalnie, a to czego użyjemy zaleyż od naszego targetu, jego klasy, gearu, skilla, naszego skilla i wielu innych czynników.
skille w () są skillamidodatkowymi, tzn używamy ich jeśli je posiadamy, skille w [] są dodatkowe, nie są wymagane w combo ale mogą się przydać.

Main dmg + CC combo:

(Stalker's Mark) -> [Shadow Step] -> Overwhelm -> Shadowsmite -> [Pin Down] -> Precision Strike -> [Throw Dagger]
Pin down może być też użyte przed shadowsmite wtedy on sam zada mniej dmg ale shadowsmite zada więcej, nie wiem co lepiej wychodzi bo nie używam pin down.

Combo na przewrócenie:

Charge -> triple slash -> BeL -> triple slash
dość typowo chociaż aktualnie przed BeL pewnie będziemy musieli dać drop back (patrz niżej)

drop back BeL combo:

drop back -> BeL
po BeL możemy użyć tylko jeśli jesteśmy w odpowiedniej odległości od celu, drop back nam to zapewnia

PS combo:

shadow step -> PS
dobre combo jeśli chcemy kogoś dobić lub po prostu zadać duży dmg w plecy bez CC

5) Anty CC
czyli co kiedy używać
albo może też kto coś może nam zrobić

Bondbreaker:
BR: charge, BeL, sunder earth
Witch: Earthen Grip, Bubble trap, Lassitude (pierwsza forma)
archer: charged bolt, snare
Shrug it off:
def: shield slam
occ: hell spear
sorc: combo z freezing arrow + freezing earth
song: startling strain
witch: banshee wail (druga forma), focal concussion
shad: overwhelm
vit: skewer










@ temat będzie edytowany (nie chce stracić tego co piszę więc temat będę co chwilę zapisywał) (no i reszta jutro, tzn dzisiaj ale później bo ide spać)
Ostatnio zmieniany: 5 lata, 4 mies. temu przez fred.

Odp: biały miś z ArcheAge 5 lata, 3 mies. temu #608

  • fred
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 631
  • Oklaski: 0
20161005005837_1.jpg

Odp: biały miś z ArcheAge 5 lata, 3 mies. temu #609

  • fred
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 631
  • Oklaski: 0
20161006230905_1.jpg

Odp: biały miś z ArcheAge 5 lata, 2 mies. temu #610

  • fred
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 631
  • Oklaski: 0
20161020191232_1.jpg


20161031215420_1.jpg
Wygenerowano w 0.43 sekundy